ЗМІ: Після більше ніж двох з половиною років конфлікту Auchan ухвалив рішення продати свій підрозділ в Росії.
Французький ритейлер Auchan, після більш ніж двох з половиною років з моменту повномасштабного вторгнення Росії в Україну, нарешті ухвалив рішення про продаж своєї дочірньої компанії в агресорській країні.
Про це стало відомо французькому виданню Le Figaro, повідомляє "Європейська правда".
З моменту початку великої війни між Росією та Україною ритейл-мережа, що належить до французької групи Мюльє, рішуче відмовлялася покидати Росію, в яку інвестувала протягом двох десятиліть.
Офіційні представники компанії стверджували, що це рішення покликане захистити місцеве населення та працівників мережі від негативних наслідків. Проте насправді Росія залишалася одним із ключових ринків для них.
Як тільки стало очевидно, що Auchan не може далі функціонувати, дотримуючись всіх санкцій, запроваджених Європейським Союзом, сім'я Мюльє вирішила розпочати свій вихід з Росії, повідомляє видання.
Згідно з його даними, компанія Auchan визначила двох можливих покупців для своєї мережі, яка налічує 230 магазинів на території Росії.
На відміну від багатьох європейських дистриб'юторів, котрі проявляють меншу обачність, Auchan рішуче дотримується санкцій, введених проти Росії. Компанія не вкладає жодних коштів і не залучає жодної гривні.
Це створює для нього суттєву перевагу в порівнянні з місцевими торговими мережами, що контролюються російськими олігархами, які не мають можливості використовувати свої фінансові ресурси інакше, як лише для інвестування у власний бізнес", - зазначив представник компанії.
Тепер, коли два потенційні покупці обрані, перед групою постало завдання уникнути шляху інших груп, таких як Danone і Carslberg. Їхні російські активи, яких вони хотіли позбутися свого часу, були націоналізовані за одну ніч, оскільки потенційні покупці не мали схвалення Москви.
У 2022 році мережа супермаркетів Auchan ухвалила рішення зупинити свої інвестиції в Росії. Компанія оголосила про намір не лише не відкривати нові торгові точки, але й не проводити ремонтні роботи в уже існуючих магазинах.