Юлія Банкова з LІGA.net зазначає, що отримання малих грантів є адміністративно ускладненим процесом, і для медіа необхідна інституційна підтримка.

Однією з вигод інституційних грантів є потенціал для розвитку регіональної мережі.

Грантова підтримка має бути інституційною. Це простіше для медіа. Про це сказала головна редакторка LIGA.net Юлія Банкова під час панельної дискусії "Фантомне відновлення: Чи готові національні медіа до існування без донорських грошей?" на конференції, присвяченій запуску ініціативи Core Media Fund, яка 23 жовтня відбувається в Києві.

"Ми часто відмовляємося від невеликих грантів, оскільки їх адміністрування є надто складним. Донори повинні усвідомлювати, що українським медіа зараз вкрай потрібна інституційна підтримка для виконання їхніх обов'язків та виплати заробітної плати працівникам. Дивно зосереджуватись на отриманні складного невеликого гранту для конкретного проєкту, якщо немає можливості забезпечити зарплату журналістам та основному складу команди", — зазначила Юлія Банкова, виступаючи на панелі через відеозв'язок.

Вона зазначила, що інколи маленькі гранти в 5000 доларів США створюють для медіа більше проблем, бо вони ж складними в адмініструванні та звітуванні.

Вона також дала відповідь на запитання модератора Андрія Яніцького щодо того, на чому донорам варто зосередити свої зусилля для більш ефективної підтримки українських медіа. На її думку, по-перше, необхідно забезпечити підвищення зарплат журналістів за рахунок донорських внесків, щоб вони не переходили в комунікації та PR. По-друге, вона підкреслила, що важливо, щоб донори допомогли центральним медіа фінансово утримувати постійних кореспондентів у регіонах, адже якість матеріалів страждає, коли доводиться постійно шукати фрілансерів.

В рамках конференції Євген Глібовицький, директор Інституту фронтиру, підняв питання підготовки українських медіа до можливого зменшення або навіть повного припинення грантової підтримки. Він наголосив, що медіаменеджери повинні бути готовими до прийняття складних управлінських рішень, включаючи різноманітні колаборації. На його думку, основним завданням є не тільки існування медіа, а й виконання його місії.

Related posts