Як ефективно проводити промоцію вищої освіти для майбутніх студентів: коментар фахівця.
На сьогоднішній день Міністерство освіти і науки не використовує два ключові індикатори для просування вищої освіти в суспільстві.
Ключовими факторами, що з'єднують вищу освіту з ринком праці, є рівень зайнятості та заробітна плата випускників університетів. Багато країн акцентують увагу саме на цих двох аспектах для оцінки ефективності вищої освіти. Таку думку висловлює доктор економічних наук, професор та директор міжнародного наукового центру з корпоративного управління Олександр Костюк у своїй статті "Яким чином узгодити систему вищої освіти з ринком праці? Міжнародний досвід та Україна".
"Чилі -- 114%, Коста-Рика -- 85, США -- 62, Канада -- 41, Німеччина -- 38, Польща -- 29%. Це так звана премія за вищу освіту, тобто настільки більшу зарплату отримує власник диплома бакалавра порівняно з людиною без вищої освіти, згідно з даними Організації економічного співробітництва та розвитку", - розповів науковець.
За словами експерта, рівень зайнятості осіб, які мають диплом бакалавра, на 10 відсоткових пунктів вищий, ніж у тих, хто не отримав вищої освіти.
Як зазначає автор, ці два критерії є одними з найефективніших методів популяризації вищої освіти в суспільстві, зокрема серед майбутніх студентів.