Virgin Galactic має намір залучити 300 мільйонів доларів для створення свого космічного флоту.

Представники Virgin Galactic заявляють, що мають намір просити в інвесторів 300 млн доларів на будівництво двох додаткових космопланів типу Delta та літака-носія нового покоління. Вони заявляють, що на плани почати комерційну експлуатацію інших апаратів цього типу вже у 2026 році це жодним чином не вплине.

Керівництво компанії Virgin Galactic, відомої своїми суборбітальними космічними рейсами, пропонує інвесторам вкласти додаткові 300 млн доларів у будівництво двох додаткових космопланів типу Delta.

При цьому вони запевняють, що розробка і будівництво перших двох апаратів цього типу ведеться згідно з графіком і в межах запланованого бюджету. Вже у 2026 році вони мають почати здійснювати регулярні суборбітальні рейси й забезпечити таким чином будівництво наступних апаратів.

У Virgin Galactic повідомляють, що всі їхні наміри залишаються незмінними. Наразі існує шанс прискорити подальші роботи, що дозволить почати експлуатацію нових апаратів вже у 2028 році, що на два роки раніше запланованого терміну.

Окрім цього, компанія має намір витратити отримані кошти на створення другого літального апарата-носія. Цей новий літак призначений для заміни VMS Eve, який до цього часу використовувався для запусків SpaceShipTwo і залишиться у використанні разом із першими двома "човниками" Delta. Значна частина зібраних фінансів буде спрямована саме на розробку цього новітнього повітряного судна.

Очікується, що проєктування нового літака-носія розпочнеться 2025 року. У 2026-му стартує виробництво, у 2027-му -- випробування, а вже у 2028-му він використовуватиметься для комерційних туристичних польотів.

Згідно з повідомленнями, новий апарат планують звести на тих же виробничих потужностях, що і Delta. Проте за Virgin Galactic тягнеться тривала історія скандалів, пов'язаних із розробкою цього проєкту. Раніше над ним працювала компанія Aurora Flight Sciences, яка є дочірнім підрозділом Boeing, але співпраця з ними завершилася судовим позовом.

Virgin Galactic і Boeing тривалий час мали суперечки щодо фінансових зобов'язань, але на сьогодні цей конфлікт вважається вирішеним. Основними підрядниками у проєкті Delta тепер є Bell Textron і Qarbon Aerospace, які, як повідомляється, досягли значних успіхів у своїй роботі. Збирання космічного апарата планується розпочати в першому кварталі 2025 року, а вже в другій половині наступного року його планують вивести з ангара для проведення наземних тестів.

Тим часом фінансові справи у Virgin Galactic достатньо специфічні. У третьому кварталі цього року вона відзвітувала за 405 тис. доларів виручки й 74,5 млн доларів чистого збитку. Щоправда, при цьому у неї залишилося ще 744 млн.

Related posts