У листопаді компанія Microsoft надасть можливість користувачам розробляти штучних агентів для виконання повсякденних завдань.
Компанія представила десять готових до використання ШІ-агентів.
Корпорація Microsoft планує в листопаді запровадити можливість для користувачів створювати ШІ-агентів у рамках програми Copilot Studio, які допомагатимуть виконувати рутинні завдання. За словами компанії, ці ШІ-агенти потребують меншої участі з боку користувачів у порівнянні з традиційними чатботами і здатні ефективно управляти операційними процесами. Цю інформацію передала агенція Reuters.
Бета-версія програми Copilot Studio від компанії Microsoft буде доступна для всіх користувачів у листопаді. В її основі лежать різні моделі штучного інтелекту, створені спільно Microsoft та OpenAI.
"Концепція полягає в тому, що чатбот від компанії Copilot слугує користувацьким інтерфейсом для штучного інтелекту," -- зазначив віцепрезидент Copilot у Microsoft Чарльз Ламанна в коментарі для Reuters. "Кожен співробітник отримає свого персонального агента ШІ, що стане їхнім Copilot, і з його допомогою вони зможуть взаємодіяти з численними агентами ШІ, які будуть доступні."
Компанія також анонсувала десять готових до застосування агентів, здатних полегшити виконання звичних завдань, які охоплюють управління ланцюгами постачання, моніторинг витрат та взаємодію з клієнтами.
Компанія McKinsey & Co, яка отримала ранній доступ до інструментів, створила агента, який може керувати запитами клієнтів, перевіряючи історію взаємодії, визначаючи консультанта для завдання та плануючи наступну зустріч.