Секрет величі ігор Bethesda: Тодд Говард розкриває ключові принципи функціонування студії - ігрові новини.
Довготривалий керівник Bethesda поділився з фанатами основними принципами розробки улюблених світів, які захоплюють мільйони, і пояснив, чому ігри його студії завжди відрізняються великою масштабністю.
У інтерв'ю для BAFTA видатний розробник Тодд Говард поділився таємницею, яка перетворює ігри Bethesda на справжні епопеї.
Варте уваги У що пограти: кращі затишні ігри з осінньою атмосферою
Кожна гра з серій Fallout, The Elder Scrolls або нещодавно Starfield відкриває перед гравцями безмежні ігрові всесвіти, які запрошують до глибокого та ретельного дослідження.
На думку Говарда, ігри, що розробляються його студією, зазвичай вирізняються великою масштабністю завдяки внутрішній політиці, яка передбачає мінімальне скорочення ідей під час процесу створення.
Тодд навіть вказав на те, що іноді ігри Bethesda можуть бути "безвідповідально масштабними", але саме безмежна "креативність" команди розробників робить проєкти Bethesda унікальними.
Перегляньте відео для повної версії інтерв'ю.
Як зазначає генеральний директор, основною концепцією геймдизайну компанії завжди було прагнення створити всесвіт, в який "можна вірити, що він існував або існує насправді".
Ключовим аспектом, на думку розробника, є забезпечення гравцям максимальної свободи в їхніх діях, що дозволяє їм насолоджуватися грою відповідно до власних уподобань.
Уся дискусія зосереджувалася на релізі Shattered Space – першого сюжетного доповнення до Starfield, що відбувся 30 вересня 2024 року.