За інформацією Bloomberg, Росія постачає скраплений газ з заводу, що знаходиться під санкціями, через підроблені компанії в Об'єднаних Арабських Еміратах.

Росія застосовує складну систему фіктивних компаній, що охоплює території від Об'єднаних Арабських Еміратів до Китаю, для транспортування газу з заводу "Арктик СПГ-2", щодо якого Сполучені Штати запровадили санкції минулого року.

Цю інформацію повідомляє Bloomberg.

Згідно з останніми даними, новостворена компанія в Дубаї придбала три танкери, що транспортують скраплений природний газ. Це може свідчити про нову спробу Росії обійти західні санкції.

Фіктивні підприємства, розташовані в Дубаї, часто служать інструментом для придбання танкерів, що дозволяє приховувати їх фактичну власність і контроль від західних державних органів. Однією з основних характеристик суден, що входять до тіньового флоту, є їхня непрозора структура власності.

За даними глобальної бази даних судноплавства Equasis, у вересні управління кораблями "Великий Новгород", "Псков" і "Лаперуз", які раніше перебували під управлінням Росії, було передано компанії під назвою Matias Ship Management.

Юридична адреса компанії Matias Ship Management знаходиться в спільному офісному просторі готелю Meydan. Саме тут також функціонує інша дубайська компанія - Nur Global Shipping, яка викликає підозри в наданні допомоги Росії у формуванні суден тіньового флоту.

Готель знаходиться в території вільної торгівлі, яка раніше зазнавала критики з боку США та деяких місцевих посадовців через відсутність прозорості.

Matias Ship Management не має свого веб-ресурсу, електронної пошти, зареєстрованої для контактів, або телефону.

Згідно з інформацією від Equasis, судна "Великий Новгород", "Псков" та "Лаперуз" раніше перебували під управлінням російських компаній ПАТ "Газпром" або ПАТ "Совкомфлот".

Два судна тепер належать компаніям з тією ж адресою, що й Matias Ship Management, яка, як показує бізнес-база даних ОАЕ, була створена в серпні.

Згідно з даними Equasis, судно "Псков" є власністю компанії "Нефрит Шипінг Інк". Його місцезнаходження - 103, Sham Peng Tong Plaza на Сейшельських островах - часто асоціюється з фіктивними підприємствами, як зазначає звіт Global Witness за 2012 рік.

Усі три судна раніше здійснювали транспортування газу з меншого російського заводу з виробництва зрідженого природного газу "Портовая", розташованого на Балтійському узбережжі, на який Захід поки що не наклав санкцій.

Нещодавно з'явилася інформація про те, що Великобританія запровадила санкції стосовно 22 російських танкерів. Це є наймасштабнішим набором обмежень, націленим на "тіньовий флот" президента Росії Володимира Путіна.

Як повідомлялося, раніше було виявлено щонайменше дев'ять випадків, коли судна "тіньового флоту" Росії залишали розливи нафти у світових водах, починаючи з 2021 року.

Російська компанія "Лукойл" придбала 25 старих танкерів для свого нелегального флоту, скориставшись послугами 74-річного бухгалтера з Великобританії.

У кінці серпня з'явилася інформація про те, що Росія розпочала експлуатацію найбільшого у світі плавучого сховища скрапленого природного газу Saam FSU в рамках свого тіньового флоту.

У середині липня з'явилася інформація про те, що нові, раніше не відомі компанії, ймовірно, пов'язані з Росією, почали активно накопичувати десятки суден, призначених для транспортування зрідженого природного газу. Це може свідчити про можливе розширення російського "тіньового" флоту танкерів.

У жовтні з'явилася інформація про те, що Росія значно розширила свій тіньовий флот нафтових танкерів, збільшивши його обсяги майже на 70% у порівнянні з попереднім роком. Це стало можливим, незважаючи на введені обмеження щодо страховиків та судноплавних компаній, що дало змогу Москві обійти заходи західних санкцій.

Додаткову інформацію можна знайти в нашій статті "Тіньовий флот Росії посилює свої сили, незважаючи на західні санкції: перелік суден".

Related posts