Обіцяють економію, але насправді ви опинитеся без грошей: абоненти Vodafone вийшли на протест.
Мобільний оператор Vodafone часто радує клієнтів новинками та акціями. Однак не все так радісно та казково, адже користувачі залишаються без грошей після таких вигідних пропозицій.
Багато клієнтів скаржаться на якість зв'язку, поганий інтернет та навіть шахрайство з боку компанії. Так на офіційній сторінці оператора у Фейсбуці одна з клієнток поскаржилася на обманні дії Vodafone.
За словами жінки, вона вирішила скористатися спеціальною акцією і оплатити "рік без абонентської плати". Клієнтка мобільного оператора внесла 930 гривень, щоб отримувати послуги без перерв. Однак, на її думку, її просто обманули. Хоча гроші були сплачені заздалегідь на тривалий період, з її рахунку щомісяця знімають ту ж суму, що й звичайна абонплата.
Таким чином, Водафон обманює своїх клієнтів, рекламуючи вигідні умови! Це просто сором! Користувач Водафон.
Представники мобільного оператора відгукнулися на скаргу клієнтки та запропонували вирішити це питання. Жінка має особисто написати в приватні повідомлення компанії та розповісти всі деталі ситуації. Що вирішила незадоволена клієнтка, залишається невідомим.
Нагадаємо, що Київстар звернув увагу на важливість ознайомлення з тарифами: ви завжди матимете доступ до зв'язку.
Раніше ми повідомляли про мобільний зв'язок у зимових умовах: як підготувати телефон до можливих блекаутів в Україні.
Також стало відомо, що абоненти Lifecell можуть заощадити на зв'язку до 15% як отримати знижку.