Європейський Союз планує ввести мита до 45% на електромобілі з Китаю, повідомляє Bloomberg.

Десять держав-учасниць підтримали цю ініціативу шляхом голосування.

Представники Європейського Союзу у п'ятницю ухвалили рішення про запровадження тарифів до 45% на електромобілі, що імпортуються з Китаю. Якщо це рішення набуде чинності, то воно може призвести до загострення торговельних стосунків з Пекіном.

Цю інформацію озвучило агентство Bloomberg.

Десять країн-учасниць підтримали цю ініціативу, тоді як Німеччина разом з чотирма іншими країнами виступила проти, а ще 12 держав вирішили утриматися. Це рішення відкриває можливість для остаточного впровадження митних зборів.

Європейська комісія тепер має можливість розпочати реалізацію митних зборів, які матимуть термін дії п'ять років, повідомили джерела агентства, які побажали залишитися анонімними. Комісія раніше зазначала, що тарифи можуть бути скасовані, якщо Китай візьме до уваги занепокоєння Європейського Союзу.

Представники Європейського Союзу ухвалили рішення після того, як розслідування встановило, що Китай надавав своїй промисловості неправомірні субсидії. У свою чергу, Пекін відкидає ці звинувачення і обіцяє ввести свої тарифи на європейські товари, зокрема в сферах молочної продукції, коньяку, свиней та автомобілів.

Європейський Союз інтенсивно працює над зменшенням своєї залежності від Китаю. Нещодавно колишній голова Європейського центрального банку Маріо Драгі висловив занепокоєння, зазначивши, що зростаюча конкуренція з Китаєм становить серйозну загрозу для ЄС.

ЄС і Китай продовжать переговори, щоб знайти альтернативу тарифам. Обидві сторони вивчають можливість досягнення домовленості щодо механізму контролю за цінами та обсягами експорту замість мит.

Європейська комісія не раз підкреслювала, що будь-яка альтернатива митним тарифам повинна відповідати жорстким критеріям. Це включає дотримання стандартів Світової організації торгівлі, врахування впливу китайських субсидій, а також можливість контролю з боку ЄС за виконанням цих умов.

Можливість введення мит стимулювала певних китайських виробників автомобілів задуматися про інвестування у виробничі потужності в Європі, що може дати їм шанс оминути тарифні обмеження.

Нагадуємо, що прем'єр Угорщини Віктор Орбан висловив думку про те, що Європейський Союз рухається до "економічної холодної війни" з Китаєм. Це відбувається на фоні підготовки країн ЄС до важливого голосування стосовно введення мит на імпорт китайських електромобілів.

Related posts